Wielkość lalek Bloopies Babies polega na tym, że dzieci mogą się nimi bawić również w wodzie, a po napełnieniu wodą i naciśnięciu brzucha lalki, mogą one dmuchać bąbelki lub tryskać wodą

Od 1981 roku firma IMC Toys utrzymuje stałą i konsekwentnie silną obecność w sektorze zabawek. Celem firmy jest jednoznaczne: zaspokajanie potrzeb konsumentów oraz dostarczanie wysokiej jakości produktów, atrakcyjnego designu i konkurencyjnych cen dla ostatecznych konsumentów. W ostatnich latach firma nie tylko zrealizowała ten cel, ale dzięki udanemu międzynarodowemu projektowi marka IMC zdobyła światową obecność w rekordowym czasie. Zdobyła uznanie różnych organizacji za swoją pracę, a dziś IMC Toys jest postrzegana jako innowacyjna i stale rozwijająca się firma. IMC Toys oferuje młodym ludziom najlepsze zabawki, ich ulubione postacie, a dla partnerów stanowi dochodową możliwość na całym świecie, ponieważ jest obecna w ponad 50 krajach dzięki różnym dystrybutorom. Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Portugalia i Hongkong to tylko niektóre z krajów, w których planujemy dalszy rozwój IMC Toys. IMC Toys jest oczywiście obecna na międzynarodowych targach i wystawach handlowych, takich jak Norymberga, Londyn, Deauville, Meksyk i Moskwa, i aktywnie uczestniczy w jednym z najbardziej prestiżowych pokazów naszych czasów, w Norymberdze, wraz z innymi wiodącymi producentami zabawek.

IMC Toys jest pewna, że jej najnowsze wprowadzenie, kolekcja syrenek Bloopies, odniesie ogromny sukces. Miniaturowa kolekcja syrenek została zaprezentowana na styczniowych targach zabawek w Londynie, gdzie podobno spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem kupujących. Po sukcesie Bloopies Mermaids, Shellies wpasowuje się pod dobrze znaną markę Bloopies. IMC Toys planuje wzmocnić i rozszerzyć markę w 2020 roku dzięki tej nowości.

Bloopies Shellies przenosi trend niespodzianek pod wodę. Kiedy muszlę umieścimy pod wodą, otwiera się ona, ukazując postać w środku. Każda postać ma sześć własnych, spersonalizowanych akcesoriów. Do lalki dołączona jest mapa skarbów, która pozwala uwolnić perłę ukrytą wewnątrz muszli. Dzieci mogą zebrać 12 muszli, w tym jedną rzadką i jedną ultrarzadką. Sama muszla jest wyposażona w łańcuszek, dzięki czemu po otwarciu może być używana jako torebka dla dzieci.

Bloopies Divers, Mermaids i Shellies uruchomiły serię animowaną na YouTube, która śledzi przygody postaci. Pierwszy sezon składa się z 13 pięciominutowych odcinków, które w ciągu mniej niż miesiąca osiągnęły ponad 1 milion wyświetleń na całym świecie. Cyfrowe wprowadzenie Shellies obejmuje płatne kampanie influencerów, współpracę w zakresie darowizn i dedykowane kanały w mediach społecznościowych.

Każdy członek rodziny produktów Bloopies cieszy się ogromną popularnością wśród dziewczynek, a dodatkową zabawą jest możliwość zabawy w wodzie, czy to podczas wieczornej kąpieli, czy w ogrodowym basenie podczas letnich upałów.

BloopiesDostępnych produktów: 1