Aktualności ze świata zabawek

Kampania Play-Doh Kids Can skierowana jest do młodych ludzi.

Hasbro rozpoczęło nową kampanię, aby wzmocnić krytyczny rozwój dzieci i ich wyobraźnię w zabawie. Kampania Play-Doh Kids Can upoważnia dzieci poprzez zajęcia w klasie i programy cyfrowe. Inicjatywa zachęca dzieci do odważnej i otwartej zabawy. Program jest dostępny w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Hasbro ogłosiło kampanię z Play-Doh Imagination Curriculum, ponieważ uważa, że wyobraźnia to supermoc. Hasbro ma nadzieję, że programy pokonają ograniczenia i przeszkody kreatywnej zabawy, walcząc z czynnikami, które uniemożliwiają dzieciom swobodne korzystanie z wyobraźni, w tym ze stresem, oceną i rozproszeniem uwagi.

Program nauczania wykorzystuje szybkie działania, które zachęcają dzieci do otwierania puszki Play-Doh wszędzie tam, gdzie tylko mogą. Długość działań waha się od 5 do 15 minut i zawierają one wskazówki oraz plany lekcji dla opiekunów i nauczycieli. Hasbro ma nadzieję, że obecne pokolenie nie przestanie używać swojej wyobraźni i będzie w stanie rozwijać ją jako umiejętność.

W listopadzie program nauczania Play-Doh Imagination Curriculum będzie dostępny dla 400 000 uczniów w szkołach Title 1. Organizacja non-profit First Book zapewni 2 miliony puszek Play-Doh oraz zeszyt z programem nauczania, który nauczyciele mogą pobrać bezpłatnie online. Hasbro dostarczyło treści dla rodzin online.